12 augusti

Hejj! Kan säga att det här var värsta natten på länge. Igår så kom Jona hit, han som hade hand om charlie när vi va på västkusten och han hade såklart med sig greta (sin hund). På en vecka så har dom kommit väldigt nära varandra så när Jona åkte hem så blev charlie helt förändrar. Han har stått och skällt och ylat hela natten vid dörren och sprungit runt över allt. Vid 5 somna jag en halvtimma sen vakna jag igen så då orka jag inte mera så gick ner och la mig på soffan tills klockan 11 nu. Så är grymt trött men blir nog bra bara man kommer igång, haha. Sitter och äter glasstårta just nu som blev över sen igår. Ska fixa lite grejer här hemma sen äta sen drar jag till helena och sover där. Har typ inge att skriva så ni får ha det så bra för jag kommer nog ha det bäst. Pössss!♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0