åttonde augusti tvåtusenelva

Hejj! Vaknade för ngn timma sen så gick ut med charlie direkt när jag kommit upp. Sen nu har jag nyss ätit lunch, hoppade över frukosten för tyckte de va onödigt, hahah. Nu bara öser regnet ner ute fast det är sol samtidigt så tänkte ta och sätta på bad teacher för jag kollade på en annan film på tv igår så såg aldrig den. Senare ikväll runt halv 6 blire träning, ska faktiskt bli riktigt kul att äntligen få börja med riktiga inneträningar. Sen imorse när jag låg i sängen så kom jag på att det är exakt två veckor kvar tills vi börjar skolan. Det är faktiskt första året som jag inte har skolångest utan är rättså taggad, allting blir liksom nytt. Men nä nu ska jag ta och sätta på filmen, kanske skriver ngt ikväll efter träningen. Pussss♥
Gammal bild, men bara älskar att få spela innebandy!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0