Grejer från ullared

Hejj! Har inte hunnit att uppdatera ngt idag för har typ haft ngt att göra hela tiden. Skulle till mberg imorse men blev aldrig så, så mamma och jag ska dra dit på söndag lite snabbt istället. Istället idag så har jag tjänat lite extra pengar, städade hela huset så får mera den här månaden och det gillas. Sen har jag typ städat i mitt rum en massa, packat upp och lagt in allt jag köpt och rensat lite så tiden har faktiskt gått fort. Nu tänkte jag bara slänga upp några bilder på vad jag köpte på ullared sen drar jag och hämtar helena med cykeln sen så sover hon här så blir det filmkväll, SKRÄCKFILMER SOM ALLTID! Nä nu måste jag slänga på mig ngt sen dra, pusss♥
.
.
Bodylotion
Iphoneskal
Tuggummi
Ansiktsmask
Finnmedel
Klocka
Hårinpackning
Body Scrub
Sminkväska
Donuts (sån till håret)
Hårsnoddar
Hårspännen
Deo
Sen köpte jag plast till iphone, plånbok, godis och chips men de kom inte med på bilden
.
.
Här är ett linne och en tröja som jag köpte där oxå, fick inga bra bilder så kanske kan ta om dom när jag har kläderna på mig!
.
Sen påvägen hem så stannade vi på ett köpcentrum så passade på att köpa det här pudret från H&M eftersom mitt var slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0