My life would suck without you

Ojojoj ingen bra uppdatering här inte, haha! Men har typ inte haft tid att sitta vid datan för igår så sov helena här hos mig, vi typ åt pizza, kolla film och snacka med lite folk på msn. Sen drog hon hem så då hände det inte så mkt sen på kvällen runt 10 så drog vi till säby och träffade lite folk. Grillade, badade och bara pratade typ. Sen vid två drog vi hem för det hände lite grejer då, så jag stannade hos helena och sov där så vi somna väl runt 4. Sen idag var vi tvungen att gå upp vid 10 eftersom jag skulle till mberg med mamma och kolla skor, så fick cykla hem i regnet och hem och fixa mig sen drog vi direkt. Så nu har jag precis kommit hem från mberg och fick med mig ett par skor och ett par träningsshort hem, ngt som verkligen behövdes. Nu ikväll tror jag att det blir att ta det lungt, tänkte sätta på en grym film och moffa lite ostbollar och bara krypa ner under ett varmt täcke, hur skönt som helst! Men nu först ska jag städa lite på mitt rum eftersom det ligger kläder överallt, fråga mig inte hur jag lyckas. Sen efter det ska jag hoppa in i duschen, kanske skriver ngt mera ikväll! Pussss♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0