Tänk om folk var som pengar, då hade man bara kunnat hålla upp dom mot ljuset för att se om dom var äkta eller falska.

Gokväll eller hur man nu ska säga, haha! Har precis duschat och ätit efter träningen och idag gick träningen faktiskt grymt bra, guuuuld! Nu ska jag sitta här ett tag och kolla runt lite sen ska jag väl lägga mig i sängen och lyssna på lite musik. Imorgon när jag vaknat och kommit upp så kommer ju helena, så drar vi in till örebro och kollar affärer sen på kvällen får vi se vilka träffar. Förresten så lovade jag ju er förut att jag skulle lägga upp på vad jag hittade i Stockholm men kan erkänna att jag glömde bort att ta kort förut och sen orka jag inte, men lovar att det kommer upp i helgen när jag väl har tid. Ni får ha det så bra så uppdaterar jag nog imorgon, pösss på er!♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0