The moment someone tells you you're not good enough is the moment you know you're better than them

Tjoo! Har precis hjälpt pappa med maten så sitter och väntar på att det ska bli klart nu, är skit hungrig! Förut vid 1 ungefär så skulle ju jag och helena dra in till örebro men när vi precis skulle gå ut till bussen så börja det spöregna så vi bestämde oss för att dra till mberg istället. Hittade lite grejer som var väldigt nödvändiga. Tack för en toppen dag! Nu ikväll blir det nog att bara ta det lungt, ska rensa garderoben först och sen får vi väl se om jag sätter på någon film för passar ju bra en sån här dag. Men först ska jag ta kort på det jag köpte i stockholm, haha. Nä nu ropar dom att det är mat så måste springa ner, vi hörs. Pössss!♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0