The real you is more interesting than a fake somebody else

Hejj! Helena åkte hem för ett tag sen så nu sitter jag här. Igår kväll så skulle vi ju kolla på filmen strandvaskaren men vi stängde av den rättså fort eftersom vi tyckte att den sög, haha. Vid ungefär tolv så gick vi och la oss och somna ganska direkt. Sen idag gjorde vi inte så mycket, vart ute och gått med charlie, ätit frukost och chillat lite här framför datan. Nu ska jag snart börja städa, bädda rent i sängen, damma och dammsuga. Det är inte det roligaste som man kan göra men ibland så måste. Sen ikväll så ska jag ha en liten skön spakväll, blir nog toppen! Måste hinna lägga fram kläder och packa till imorgon så det är klart. Börjar vid klockan 10 så kommer nog inte hinna blogga innan så får nog bli när jag kommit hem. Även om det känns tråkigt med en massa plugg o sånt så blire skönt att vända tillbaka dygnet rätt, träffa nya kompis och göra något som man vill göra, blir nog ett grymt år trorja, får hoppas det iaf! Nä nu måste jag börja städa, ni får ha en trevlig söndag så slänger jag in bilder på lite godsaker som vi åt igår. Pusss!♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0