Things can change quickly even people

HEJJ! Har precis käkat och vart ute med charlie så sätter mig här ett tag. Kom till skolan vid 10 förut och dom typ bara prata om linjen och skolan och sen fick vi fika. Så vid klockan halv 12 fick vi sluta. Verkar bli ett grymt år iaf. Jag och helena drog upp på stan direkt och träffade Martin, Johan och John. Vi satt mest o snacka lite. Vid ett ungefär så tog vi tåget hem och va hemma en stund efter. Vi har inga vanliga lektioner på två veckor, känns för naaajs. Under dom första veckorna ska vi typ bara gå på studiebesök, övernattning i ånnaboda och sen kommer en massa folk dit o pratar. Men nä nu ska jag inte snacka mera, ska ner och baka chokladbollar sen vid 5 så drar jag iväg på träning. Blir guuuuld! Kommer nog inte att hinna uppdatera när jag kommer hem så får bli imorgon efter skolan!♥
.
.
Hade lite tid över imorse så tog ett kort på vad jag hade på mig så det blev det här. Hahaha charlies söta gröna elefant på golvet :D

Kommentarer
Postat av: johanna

går du och Helena i sammaklass eller? (:

2011-08-22 @ 17:15:45
URL: http://augustivind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0