tjugosjunde augusti tvåtusenelva

Hejjhejj! Min uppdatering suger och är inte direkt på topp men har inte haft tid ju. Idag vid klockan tio vare golf med laget vid kvarntorp. Innan vi åkte dit så var jag inte ett dugg taggad på att spela golf för verka skit tråkigt men när vi väl kom dit så snacka vi lite med varandra sen fick vi gå ut och slå lite. Var faktiskt väldigt kul att stå och slå så hade fel innan. Efter det så körde vi ungefär tre hål och tävlade men jag vann ju inte. När vi var klara lämnade vi golfen och gick upp o åt på restaurang där, spagetti o köttfärsås. Kom hem runt klockan två sen. Så tog det bara lungt och så fram till klockan fem då vi gick över till grannarna och grilla. Så har suttit där och ätit och snackat tills nu då jag kom in. Mina föräldrar och grannarnas gick ner till torget och skulle göra ngt, orkade inte följa med så satte mig här istället! Imorgon på eftermiddagen äre match, säsongen första match som spelas mot Arboga, grymt taggad! Men nä här får ni några bilder från kvällen. Pussss!♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0