Underbar helg med bästavän

Tjaa! Helena åkte precis hem, hon sov över här från igår till idag. Vi vakna väl runt 11 idag så vi har mest chillat framför datan och kollat film. Har haft två toppen dagar med henne! Nu vet jag faktiskt inte vad som händer, om en stund ska jag nog hoppa in i duschen och sen lägga mig tidigt idag. Imorgon klockan 11 ska jag vara inne i örebro för ska klippa och färga håret. Hihih äntligen! Kan ju säga att jag börjar få dåligt om bilder att lägga ut här på bloggen så blir en massa i repris just nu men blir troligen en massa nya på tisdag, hihi yeah. Men skriver väl mera imorgon för har inget att skriva just nu. Ni får ha det så bra. Kraaam!♥
.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad ska du färga för färg? (:

2011-08-14 @ 21:52:52
URL: http://augustivind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0