If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

Tjooo! Har faktiskt inte hunnit blogga idag så får göra ett litet inlägg nu istället. Mamma väckte mig vid 6 imorse så då vare bara att gå upp och göra sig i ordning. Vid sju så gick vi ner till bussen så kom fram lite innan elva till Stockholm. Så vi har gått på stan hela dagen fram tills sex då bussen gick hem. Åt kinamat till lunch, fett gott vare! Måste bara berätta en liten rolig grej som hände när mamma och jag va påväg till matstället. Det kommer typ en kille med full fart på sin skateboard och typ nästan kör in i tanten framför oss, sen säger hon tanten till sin bekant som hon hade med sig ba, en sån där skulle jag vilja åka. Hahah dog av skratt, så söööt jue. Haha men nog om de, jag fick iaf med mig lite grejer hem. Tror de blev tre tröjor, tre trosor och lite smink grejer. Är nöjd sen så blire nog att dra in till Örebro på fredag med helena och kolla lite i affärer oxå, blir nog sköjj. Imorgon vet jag inte vad som händer, men ska iaf fixa och bestämma vilka bilder jag ska beställa hem till mitt collage som jag ska göra, blir nog kul men svårt att bestämma sig. Lägger nog upp lite bilder imorgon på vad jag köpte, för orkar inte fixa det idag. Nä nu ska jag kolla runt lite här sen tror jag nog att jag stänger av datan för är skit trött, haha men ni får ha det så bra. Pössss!♥
.
Hahahahhaha dööör, bara liknar mig på morgonen. SÅ MORGONTRÖTT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0