En bästavän är någon som vet allt om dig, och fortarande tycker om dig.

Tjoo! Hann aldrig blogga igår efter träning för drog ut och träffa lite folk direkt efter. Men först träningen och den gick väl sådär kan inte säga så mycket är ju ändå första träningen för säsongen så ska inte klaga. Gjorde massa tester, bla beeptestet. Gick väl hyfsat för att inte ha tränat så mycket i sommar men de slår jag nästa gång hoppas jag. Sen efter inomhusträning så blev det intervaller ute, fyfan så jobbigt! Hahah men känns skönt att vara igång igen efter en grym sommar med massa onyttigheter. Efter träningen så cyklade jag fort hem och duschade och åt sen drog jag och helena och träffade pontus, martin och johan. Vi satt väl mest och pratade och skratta och hade det allmänt braaa! Vid ungefär halv 2 skjutsade dom oss med pontus epa en bit hemåt sen fick vi cykla resten av biten. Härliga killar de dära asså! Så vid 2 typ var vi hemma hos mig så vi la oss och låg och snacka sen somna vi väl runt 4 typ. För typ någon timme sen drog hon hem så ska väl sitta här ett tag sen ska jag upp till min lilla stuga och ta kort på alla möbler som vi ska sälja eftersom jag ska få nya möbler och tapeter där inne, blir naaaaaajs! Men nä nu ska jag inte sitta och skriva mera, pusss på er!♥
.

Kommentarer
Postat av: johanna

ska du ha ditt rum i den gula lilla stugan på eran tomt eller?

2011-08-09 @ 17:34:45
URL: http://augustivind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0