västkusten

HEJJ! Nu är jag äntligen tillbaka efter 8 dagar på västkusten, har haft det så sjukt skönt och otroligt bra. Tänkte ta och berätta lite om vad vi gjort och så, så är väl bara att börja någonstans. Vi kom dit på kvällen på onsdagen, alltså till ullared efter lite vilse i en grymt mörk skog men allt blev bra tillslut. Stanna och sov på ett ställe sen när vi vakna upp på torsdagen så åt vi bara frukost och fixa iordning allt sen drog vi in till ullared. Va inte så mkt folk i början eftersom vi var där 9 på morgonen så blev allt mer folk på eftermiddagen. Vid ungefär 2 var vi klara och hade hitta en hel del så jag tar kort på allt och lägger ut de imorgon förmodligen. Efter ullared drog vi vidare mot mellbystrand som ligger utanför halmstad på västkusten, bara älskar de stället! Så har sovit där i 7 nätter och gjort allt möjligt, i helgen vare inte så bra väder så då gjorde vi inte så mkt utan spelade en massa kort och badade. Sen i måndags kom värmen och solen så vi har badat och solat måndag, tisdag och onsdag och grymt skönt har de vart. Blivit lite brunare och hade man stannat där en vecka till hade man nog varit jävligt brun, haha! Så bada och sola va de vi gjorde på dagarna och sen VARJE kväll tog vi nattbad, eller kanske ska säga nakenbad! Inga äckliga gubbar fanns det, eller hur carolina? HAHAHH! Sen på kvällarna så spela vi typ jämnt kort och kollade film ibland och åt en jävla massa gooooottt! Orkar inte skriva allt vi gjort så fick bli en liten del av det! Har en sån sjuk historia om några killar som lånade vårat tält till ett uppdrag men orkar faktiskt inte skriva allt, haha så lat som jag är. Hehe men har iaf haft en grymt underbar,trevligt,rolig,lugn och mysig helg med carolina! Sen kom vi iaf hem vid 5 idag såå duscha bara och så sen drog jag och träffa saknade helena som jag inte träffat på grymt länge så vi hade en hel del att snacka om. Grymt kul att träffa henne. Vi skulle dragit ut nu ikväll och träffat några men vi orka inte så nu ska jag lägga in lite bilder tänkte jag så ni har ngt att kicka på. Men ha en toppen kväll, eller natt kanske man säger såhär dags! Pussss på er!♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0