You don't love someone because they're perfect, you love them in spite of the fact that they’re not

Hejj! Vaknade för ungefär en timma sen så tog direkt på mig regnjackan och gick ut i regnet och tog en promenad med Charlie. Hahah man var ju inte lite blöt efter, haha men alltid skönt att komma in och värma sig efter en sån promenad. Nu har jag precis ätit lunch, hoppade över frukosten för fanns ändå inget gott, haha. Idag ska jag väl typ bara slappa fram tills klockan 6 då det är träning. Känns som att det kommer regna hela dagen så kanske skulle ta och sätta på en film, skulle inte sitta helt fel. Annars ska jag nog ta och rensa ur lite kläder så jag kan shoppa en massa nytt på onsdag då jag ska till stockholm med mamma över dagen, kommer nog bli grymt naaaajs! Men nä nu ska jag kolla runt på lite bloggar. Ni får ha det så bra, pusss!♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0