4/7

Tjoo! Tänkte berätta lite om dagen eftersom jag inte har hunnit gjort det. Var ju på marieberg på dagen, köpte tapeter sen gick vi till ikea och åt mat sen därifrån fick vi med oss tidningsställ och en ram till mitt rum, behövdes kan jag säga. Senare vid 6 kom emelie så då trampa vi iväg på min cykel till träningen. Ah har alltid sagt att dom här träningarna brukar vara jobbiga men kan inte beskriva hur jobbig den här var eftersom han lagt till och ändrat en massa, så har verkligen skit ont i låret så jag knappt kan gå eller böja mig ner, asså herregud vad jag klagar men inte skönt. hahah! Tog sällskap med Jessica en bit hem oxå för annars hade jag inte hittat genom den dära genvägen hahah. Så har precis kommit in nu för var ute med charlie och pratade med gustav i tele. Nu tänkte sitta här ett tag och bara tare lungt sen om de blir sol och varmt imorgon så drar jag och badar o solar. Men skriver väl ngt kort imorgon hur det blir. Ojuste kan säga att vi fick brev hem om gymnasiet idag, kom in!!!! Yeah så nu blire virginska till hösten. pussss på er♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0