galen kväll

Kom precis hem. Jag och helena drog och träffa martin och johan, sen skulle pontus och lukas komma men dom kom aldrig, blev väl försent eller ngt. Kan passa på och berätta vad som hände påvägen hem för ett tag sen. Det kommer en bil och en massa skriker ngt men vi hör typ inte vad så vi fortsätter cykla på som vanligt, sen ser jag hur dom bromsar och vänder bilen en bit bort så vi cykla fort som fan. Stänger av alla ljusen och slänger cykeln i diket och springer in i skit högt gräs och lägger oss med världens panik. Vi ser hur bilen kommer tillbaka och saktar ner och sätter på helljus och kör bort och vänder ännu en gång och kör sakta sen fortsätter dom förbi oss. Jag tappa mobilerna i gräset så letade reda på dom direkt och ringde mamma så dom fick komma och hämta oss, för vi va ju i världen chock. Tror aldrig jag har varit så rädd i hela mitt liv faktiskt, har så sjukt ont i armen just nu, den känns helt borta eftersom jag fick cykeln över mig men får väl gå eftersom vi var tvungna att slänga oss. hahah! Nä nu ska jag packa det sista för hinner inte de imorgon och hinner inte skriva ngt innan vi åker. Imorgon kommer vi väl mest sitta i bilen hela dagen sen på torsdag blire ullared sen vidare mot stranden, yeah! Kommer nog få en underbar vecka med bästavän! Men ni får ha det så bra så får vi se när jag skriver nästa gång, pusss!♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0