gvik & säby

Hejj. Hann ju inte blogga igår eftersom jag hade massa annat att göra. Jag och helena skulle in till Örebro och träffa några med det blev lite ändrat så vi drog till gustavsvik istället och träffa några där, grymt kul vare! Vi var väl där i typ 5 timmar så efter det drog vi till donken och käka, gott som fan vare. Sen på kvällen så åkte vi till säbylund och träffa martin och johan, typ snacka och lite och så bara, tod en cykeltur in till stan vid 2 oxå men dött vare, haha. Sen vid klockan 3 så drog vi hem till helena och sov för då kunde inte jag åka hem själv då direkt. Haha grymma dagar med grymma människor, kan inte bli bättre, hihi. Nä nu ska jag ut och tvätta garaget så att jag kan måla det någon dag i veckan, vad gör man inte för att få pengar? Skriver väl mera senare, pussss♥



HAHAHA martin somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0