Tisdag

Hejj på er! Inte mkt uppdatering här idag, hahah. Gick upp lite efter 11 så fixade ordning mig lite då sen tog jag på mig målarkläder och gick ut till garaget och började måla. Tog ungefär 4 timmar att måla allt och ska måla det en gång till imorgon troligen, men då går det nog snabbare. När jag var klar så tog jag första doppet i vår pool för iår. Kallt vare kan jag säga men enda skönt. Vid 6 mötte jag helena så vi satte oss nere vid sjöparken och snacka bara sen drog vi hem till mig och chillade och satt lite vid datorn. Sen följde jag med henne hem en bit med charlie och då flumma vi sönder, hhaahah mycket skratt blev det där. Fööööör härlig tjej dedär! Nu blire väl att sitta här tills jag ska sova och sova ska jag göra tidigt idag, hahah skit trött. Men först ska jag lägga in ALLLLLA bilder som jag har på datorn på en skiva så ska nog börja nu. Pusssss♥



Hahhaha sjukt mycket minnen av den här bilden på mig och helena. Var förra året när vi inte hitta vägen ut ur en skog typ, blev attakerade av myggor. Jag skojar inte, var mygg överallt på kroppen och sen hade vi inga skor på oss. Haha♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0