TOPPEN DAG!

Hejj! Igår så mötte jag och helena upp anton och fabbe runt 6 så då drog vi och köpte godis och sånt på maxi. Sen efter det så åkte vi hem till Anton igen och körde fifa, va faktiskt kul eftersom man inte kört på några år. Haha sen vare dags för lite skräckfilmer och det gillar vi alltid, hihi! Efter en film så bestämde vi oss för att dra till alnängsbadet och ta ett nattdopp men blev bara Anton som bada eftersom vi andra fega ur och klaga på åskan, haha! Sen drog vi hem igen och kolla en massa mera filmer och bara pratade och hade det fett chill. Har kanske sovit max en kvart inatt eftersom anton sa att han skulle hälla vatten på mig och helena om vi somna så kändes ju inte direkt säkert. haha! Så nu ska jag väl sitta här ett tag och ladda ner ngn film som jag kan kolla på sen blire att sova tidigt ikväll. Har iaf haft en grymt kul dag/natt med dom här personerna! Pussss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0