Äventyr i örebro

Hejj! ah som ni har märkt har jag verkligen vart dålig på att blogga den här helgen men det har varit fullt upp så tänkte skriva lite nu. Helena har iaf sovit här i tvä nätter för att jag har varit ensam hemma. Igår vid 12 åkte vi ut till mberg en stund, köpte tre ringar och en bh. Blev billigt eftersom det var rea. Sen vid 7 på kvällen ungefär drog vi till säbylund och badade med martin och johan, va skönt som fan i vattnet. Sen fick vi för oss att hänga med dom att cykla in till örebro så tog väl lite mindre än en timma att göra de, men trodde det skulle vara jobbigare än va det var, haha så vi stanna på donken och käka lite när vi kom fram. Efter det så drog vi till pilängen och träffa pontus där sen vidare mot gamla E18 där det va streetrace. hahah har aldrig vart på ngt sånt förr men det va fan grymt kul att se så blir kanske flera gånger, så vi träffa filip där en stund oxå. Drog hem runt 1 ungefär så då hängde martin, johan och pontus med oss så vi drog till säby och starta en eld och satt där och snacka lite. Vid tre tog vi cyklarna hem så jag och helena somna väl runt 4 eller ngt. Nu sitter jag här och tänkte sätta på en film snart och äta lite marknadsnougat som mamma och pappa hade köpt sen blire väl att sova. Får se vad som händer imorgon men är de sol och fint väder så blir det väl troligen att bada o sola. Tack för en toppen helg. Pussss♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0