the life is good now

Hejj! Har nyss städat hela huset och de va ju inte direkt kul men får ju pengar för de så det får gå. Igår var ju carolina här och vi var ute och sprang och sen satt vi mest och snackade, härlig brud! Sen efter att carolina hade åkt igår så drog jag och helena och träffa pontus, filip, martin och johan. Satt mest och snackade framför elden. Satt i typ ett vindskydd som dom hade gjort för att det regna, va ju inte direkt så stort men mysigt vare! Kom hem runt 5 på morgonen så fixade mig då och la mig direkt. Vet inte vad som händer ikväll, skulle åkt in till örebro men blev inte så, blir väl att rensa mitt rum lite kanske för ligger kläder och grejer överallt. Men får väl se vad jag orkar, pussss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0