you make my day

Hejj! Kom precis ut från duschen och det va fett skönt. Innan jag åkte hem från helena idag så tvätta vi deras lekstuga för den ska målas, mkt roligare att göra ngt när man är två stycken så gick rättså fort. Har haft en grymt kul natt med den tjejen. Efter att vi kollade den dära filmen som jag skrev om i förra inlägget så chilla vi bara i sängen, sen runt klockan 4 blev vi så grymt hungriga så vi gick upp och stekte bacon och gjorde äggröra, fööör gott! Mamma kom och hämta mig runt tre hos henne och när jag kom hem så kratta jag direkt upp alla grenar som pappa hade sågat ner från häcken. Va så jävla varmt så tog ett dopp i poolen också. Nu ikväll ska jag väl bara ta det lungt trorja, eller jag måste bädda rent sängen och rensa en låda som jag har under sängen oxå för den går inte att stänga, haha! Men de går nog fort så sätter på lite hög musik nu till de oxå, pussss på er!♥
du är grym!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0