säbylund

Hejj. Igår vid ungefär 7 så drog helena och jag och träffa martin, pontus och johan. Vi typ grilla, snacka, bada och massa sånt. Har inte lyckats att sova så värst mycket för när man väl somna så vakna man ju jämnt, och nej inte kan det vara av samma person heller? hahaha blev en grymt kul natt iaf som nog kommer att göraas om. Vi kom hem runt 12 så då la jag mig på en madrass i poolen och sov en timma och var så grymt skönt att bara flyta runt där sen nyss har jag målat klart garagedörren så nu är allt gult klart, känns riktigt skönt. Nu ikväll ska jag nog bara slappa och sova tidigt, Carolina skulle kommit idag egentligen men hon kunde inte så får hitta på ngt annat. Vore faktiskt grymt skönt att bara lägga sig och glo en bra film och moffa lite choklad, det blir nog min kväll. Nä nu ska jag kolla lite bloggar så får jag se vad som händer efter det. Hare bäst!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0