Vart tog den varma sommaren vägen?

Tjeeee! Vaknade runt 10 idag så gick upp och såg att det var toppen väder, blå himmel och sol! Hade tänkt att dra och bada men så kollar man ut nu och då är de masssa moln och ingen sol? vafan händer med vädret, vill ju ha sol och kunna ligga o njuta av sommaren. Får se om solen kikar fram snart annars blire att städa och få ihop lite pengar till resan som jag och helena planerar. SJUKT TAGGAD! Nä ska ringa mamma nu snart och fråga vart lite grejer till garaget är, har glömt att tvätta en grej men det tar typ 5 minuter sen är jag 500 kr rikare! Sen nu på sommarlovet taggar jag västkusten med grymma flink sen stockholm med mammsen.  Grymt men nä nu ska jag dra, skriver väl senare. Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0