alnängsbadet

TJEEE! Vaknade upp hos carolina idag, vid 12 så cykla vi till alnängsbadet, vi höll typ på att dö när vi cykla dit för det bara brände på, haha. Fett varmt vatten var det där så vi var där och bada o sola till typ 4 sen åkte vi hem igen för vi skulle hem till mig. När vi kom hem till mig så tog vi direkt på oss träningskläderna och drog till viaspåret där vi sprang 5 km. Sen efter de gjorde vi lite fysövningar, fett skönt med en dusch efter. Har vart en toppen dag med grymt väder och med en grym bästavän. Nä nu tänkte jag sitta här ett tag och chilla sen blire nog att sova. Imorgon skulle jag egentligen tvätta och måla garaget men blir i helgen ist för imorgon kanske jag åker med helena och emelie till marieberg men vi får se. Men skriver imorgon, pussss♥



Jordgubbar, vaniljsås och glass som carolina och jag åt, gud så gottt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0