Galen natt

HEEJJ!!

Festen igår med alla nior från skogstorp var mer än grym! Så jävla kul var det, efter 6 timmars dansande så hade jag grymt ont i fötterna kan jag säga så kom hem lite efter 12. Tack till alla som gjorde kvällen så grym. Vaknade vid 1 idag så gick upp o tog det lungt bara sen vid 2 drog jag till skogstorp en sista gång för att lämna in skåpnyckeln som vi hade glömt att göra. Nu sitter jag här o har nyss dammat och dammsugit hela huset, bara att skura kvar... men vad gör man inte för att få pengar? Har också blivit jätte förkyld, ont i halsen och hostar :/ det suger... Vid klockan 7 ska jag ut med familjen och äta på någon restaurang eftersom de aldrig blev ngt igår sen ska jag få min avslutningspresent oxå, nyfiken kan jag säga. Men nä nu måste jag städa färdigt innan pappa kommer. Pusss♥



Nu när vi slutet känner man verkligen att man kommer sakna alla enormt mkt! Älska 9 röd♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0