Midsommar

TJEEEE! Har inte hunnit skriva ngt för vi har inte haft någon internet men nu funkar det. Har inte hänt så mkt idag, vaknade vid ungefär 9 i ett varmt tält sen på förmiddagen drog jag och helena och bada vid parkenbadet. Är väl det mesta som har hänt sen har vi bara chillat och gått runt. Nu sitter vi och väntar på jordgubbstårtan som vi snart ska äta, muuuums säger jag! Kommer upp en grym video på helenas och min dans sen när jag fått in den, vänta bara ;) Skulle egentligen åka och kolla midsommarfirande idag men blev inget för va för långt eller ngt, menmen. Imorgon blire nog att gå till djurparken och nöjesparken så blir nog kul, och en massa ¨kort kommer väl oxå då! Men kanske skriver ngt senare för nu ska vi äta tårta, pusssss♥

Har inga bilder och internet segar så ni får klara er utan de så kommer de massa när vi kommer hem på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0