music

Carolina åkte hem för ett tag sen, vi typ åkte med våra pappor en sväng till torp för dom skulle fixa husvagnen som vi hyr ut, och det var fööör tråkigt där. Hur orkar man en vecka ?!? hahah sen åkte vi och köpte en familjepizza som vi åkte hem och åt, muuuuums! Nu sitter jag och dunkar musik och är hur glad som helst över att jag hitta mina hörlurar för annars skulle jag inte kunna dunka för mina föräldrar sover, haha. Imorgon ska jag gå upp vid 8 och ut och springa med hörlurarna på, så skönt att bara springa och få bort tankarna. Sen efter de blire att packa inför Eskilstuna. Men jag skriver mera imorgon. Pusssss♥




Rain over me-pitbull
GRYM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0