NY BLOGG

Hejj, har skaffat en ny blogg för den andra glömde jag lösenordet på totalt, kommer bara inte på det och har glömt lösenordet till den mailen också så gick inte att fixa så blev en ny, men blir nog toppen! Ska fixa till den någon dag för nu är den ju inte så speciellt snygg, haha! :)

Sitter och kollar lite tv nu och min rygg svider som bara den. Har varit och solat och badat hela dagen i säbylund med helena och igår va vi vid hästhagsbrottet och sola. Har vart grymt sköna dagar med helt blå himmel, hoppas det blir så imorgon med! Har fått lite färg också men hoppas på ännu mera. 9 dagar kvar till sommarlov med bara 4 skoldagar men är typ inga vanliga lektioner så det går, har fixat klänning till avslutningsmiddagen och avslutningen så det är klart! Men nä nu ska jag äta lite djungelvrål som jag fick av mamma nyss, skriver imorgon. Pussshej!♥



Säbylund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0