SOMMARLOV

Hejj! Nu är det sommarlov och det känns så jävla skönt! Balen igår va guld, så jävla kul va det. Det roligaste på länge och ngt man alltid kommer att minnas. Nu har jag nyss kommit hem från avslutningen och fått mina betyg. Helt okej betyg och efter avslutningen åkte vi med vagn genom hela stan, hahha! Tack 9 röd för alla fyra år, även om de varit mycket bråk så har det löst sig och vi är sams nu så känns bra. Ikväll blire typ avslutning i någon lokal med massa trevligt folk och musik. Bilder från balen och avslutningen kommer här under, men är inte alla för ska se om någon kan skicka några. Har blivit förkyld nu och skrikit så mycket så att jag är hes, haha! Men nu är sommarlovet äntligen här så ska njuta så jävla mycket och känner på mig att det kommer bli en grym sommar!!!♥



Innan balen



Innan avslutningen













Kommer flera bilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0