Stan

Hejj! Har inte hunnit uppdatera idag för har haft fullt upp. Mamma väckte mig vid 9 så jag åt frukost då och sen vid 10 drog vi till bussen som gick mot Örebro. Började med att klippa mig, blev faktiskt nöjd. Skönt att få klippa ur det och få bort allt det slitna, så klippte väl typ 2 cm. Känns lite sådär men växer väl nu över sommaren. Efter det käka mamma och jag på stan, va så grymt sugen på kebabtallrik så blev det. Avslutade dagen med att gå och kolla lite kläder och bara ha det allmänt bra. Klockan halv 7 mötte jag mickan så drog vi till träningen tillsammans. Kan inte säga så mkt om träning, precis som förra gången. Lika hård och jobbig, så räkna med träningsverk imorgon. Nu tänkte jag bara sitta här och chilla lite sen blire nog att sova eftersom jag inte har sovit så mkt på några dagar nu. Imorgon blire att dra och bada med helena och emelie för det är toppenväder ute den här veckan, så blir nog kul. Men nu får ha de bäst för nu ska jag bara njuta av att sommarvärmen äntligen kommit tillbaka. Pössss♥






  
Hahaa lekte lite med camen förut så hade helt nyduschat hår och allt, skit fina asså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0