träningsverk

Tjooo, sitter och moffar mina underbara muffins just nu och kollar film. Behöver inte säga så mycket om träningen mera än att den var grymt jobbig, trodde seriöst att jag skulle dö. Började med 1 timmas teknikträning inne så sköt lite skott och spela match oxå, sen ut och springa i 15 minuter, typ fartlekar. Sen kom fysen och sist vare fys i backen. Aldrig vart så slut och nu har jag ont i ena låret och armarna, fyfan asså! Ibland undrar jag varför jag tränar egentligen? Jag utsätter bara mig själv flr en massa plåga, menmen. Nu ska jag fortsätta kolla på american pie som är grymt gammal men sjukt roliga, så jag skriver mera imorgon. Hare bäst, pussss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0