Städning på högsta nivå

Hejj! Sitter här och städar på rummet lite och lyssnar på musik. Håller på att rensa alla papper från det här året och mycket är det som slängs. Var en skön dag i skolan idah faktiskt, men segt att bara sitta på lektioner och inte göra ngt men nu är de inga vanliga lektioner och det känns as skönt. Tre dagar kvar sen taggar man sommarlov, kommer bli så grymt!♥ Gjorde muntliga nationella idag också och gick inte så bra men skit samma skönt att bara ha det gjort. När jag kom hem från skolan kom Axel förbi en sväng så satt och prata med han lite, va länge sen jag träffa han. Kommer nog inte skriva ngt imorgon, för åker till skolan vid 8 så är där hela dagen för ska träna på revyn som är på kvällen för föräldrarna, så åker inte hem emellan sen kommer jag väl hem rättså sent och då orkar jag nog inte skriva, men skriver på torsdag när jag kommit hem. Pusss♥



Kaos i rummet just nu, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0