första september tvåtusenelva

HEjj! Har alltså inte hunnit blogga men nu har jag lite tid så gör de. Igår vare ju onsdag och första träningen med elit och de gick bra. Sen på dagen hade vi en föreläsning, kollade film och var på studiebesök på conventum. Efter skolan drog jag, helena, amanda, victoria och amanda upp på stan och fika på BARA VARA eftersom victoria fyllde år. Mysigt vare! Sen på kvällen drog jag iväg på träning och de gick bra. Idag så började vi nio vid idrotten så vi typ hade en massa samarbetsövningar ute och sen efter lunchen gick vi på studiebesök på gustavsvik. Dagen gick grymt fort och imorgon blire de också chill. Nä nu ska jag gå ner och äta sen drar jag iväg på träning ikväll. Pössss!♥
.
Det här kommer nog bli tre grymt härliga år med den här klassen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0