Smile and let everyone know that today, you're a lot stronger than you were yesterday.

Tjenare! Sitter här ute på altanen med datorn, riktigt skönt faktiskt! Igår kväll vid sju tog jag och helena tåget in till örebro och vid typ nio så mötte vi upp carolina och josefine. Vi drog vidare till stadsparken och träffa en massa folk där och hade skojj. I början var de väl rättså lungt men sen hände de mera grejer, haha. Helena o jag kom hem runt två med bussen och då gick vi o la oss direkt. En riktigt grym natt som måste göras om! Nu ska jag kolla runt lite här sen blire att äta, pusss på er!♥
.
hahaha tog bilden från carolinas fb så blev inte jätte, men grymt kul vare! Josefine, philip, jag, manne o carolina  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0