GE MIG SOMMMMMMMMMAR!

Hejj! Hoppas de är bra med alla för det är de med mig iaf! Kom hem vid ungefär 2 idag och de har vart en chilldag. Har haft hotell o u turism hela dagen och va på hotellet och städa några rum och så idag bara. Tiden går fort om man har kul. Sen jag kom hem har jag typ läst lite engelska, ätit och suttit här. Nu snart om typ en timma så kommer min underbara saknade vän carolina. Vi ska väl bara ta det lungt och plugga lite då också. En sak som gör mig glad just nu är att vi är lediga imorgon, känns hur skönt som helst och det gör typ hela min dag för blir på sååå bra humör! Men nä nu ska jag springa iväg och duscha innan carolina kommer, ni får ha det bäst. Pusss!♥
Även om det typ är den fulaste bilden på mig så lägger jag ändå upp den för saknar sommaren så otroligt mkt, och veckan på västkusten va grym!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0