ojoj länge sen sist!

Nämen tjaa! Var sjukt länge sen jag va inne här och skrev så därför kanske det vore dags för ett inlägg nu när jag ändå har tid! Helena har sovit här hela helgen och vi har haft de grymt bra. Vi kom väl hem vid typ 2 igår så vi sov väl bort nästan hela den här dagen med de va de nog värt. Va inne i Örebro och gick på stan igår en sväng tills vi drog ut till mellringe och träffa Filip, Marcus och Pontus. Drog hem till filip och kolla tv och bara hade det chill. Har faktiskt hänt väldigt mycket roligt på lovet och nu äre bara att längta tills nästa lov, sportlov! Men nä om jag skulle sitta här och skriva allt jag gjort på lovet så skulle de bli som typ en hel roman, haha! Men sitter o lyssnar på lite musik nu iaf och tar de lungt. Ska nog hoppa in i duschen och sen bara mysa lite ikväll. Ska försöka att skriva lite oftare, någon gång i veckan iaf! Ni får ha de bäst, pusss på er!♥
Grym tjej till höger, kan jag lova er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0